Tervetuloa Gymppikuntoon!

Gymppikunto on ehdottomasti yksi Rauman monipuolisimmista saleista, josta löytyy haastetta sekä vasta-alkajalle että kokeneemmalle. Monipuolinen treeni syntyy yhdistelemällä eri harjoittelumuotoja, siksi meillä samaan hintaan kuuluvat ohjatut tunnit, CrossTraining -sali sekä perinteinen kuntosali.

Meillä ei ole sitoutumispakkoa, toki vuosikortti on aina kuukausikorttia edullisempi. Teemme yhteistyötä myös paikallisten yritysten ja oppilaitosten kanssa, kysy lisää palvelutiskiltä mikäli työpaikallasi tai oppilaitoksellasi on sopimus kanssamme. Lisätietoa ohjatuista tunneista, saleista ja tarjoamistamme palveluista löydät näiltä sivuilta. Meihin voit ottaa yhteyttä soittamalla, sähköpostitse, somen kautta tai ihan kasvotusten palvelutiskillä.
Tule tutustumaan!

aukioloajat

05:30-23:00

Salit avoinna vuoden jokaisena päivänä. Avainkortilla pääsy Syväraumankadun sekä Erkinkadun saleille.

Palvelutiski 16:00-20:00

Maanantaista perjantaihin Syväraumankatu 3:ssa.

ILMOITTAUTUMINEN TUNNEILLE

Ajankohtaista

  • Ilmoittautumisista

    Mikäli olette osallistumassa ryhmäliikuntatunneille, niin olisi suotavaa, että jokainen tunnille tulija käy ilmoittautumassa tunneille. Jos tunnille ei ole ilmoittautunut vähiintään 5 osallistujaa, tunti perutaan.

    Alkuvuodesta saattaa tulla ruuhkaa tunneille ja jos et ole varmistanut paikkaasi ilmoittautumalla, niin mukaan pääsee vain ne joiden nimi on listalla.

    Maksimimäärä on 10 osallistujaa jokaisella tunnilla, harjoittelijoiden turvallisuuden vuoksi.

    Nykyinen ohjelma ei näytä, että montako paikkaa on tunnilla, mutta kertoo kyllä ilmoittautumisen yhteydessä, että onko tunnilla tilaa-

    Jos et selaimellasi pääse suoraan linkistä  http://gymppikunto.no-ip.net/  ajanvarausohjelmaan, niin tarkista selaimesi asetukset.

  • Yleisiä ohjeita ryhmäliikuntatunneille

    Olemme saaneet palautetta ohjattuihin tunteihin liittyen ja nyt toivomme seuraavien huomautusten edistävän mieluisan liikuntakokemuksen saantia kaikille. Sillä ennen kaikkea toivomme kaikille positiivista treenaushetkeä hyvässä hengessä.  

    1. Anna ryhmäliikuntatunneilla toisille treenirauha. Kaikenlainen ulkopuolinen kommentointi on häiritsevää.

    2. Keskity omaan suoritukseen. Jos on aikaa seurailla toisten tekemisiä, niin hukkaat omaa treeniaikaasi. Tulet ryhmäliikuntatunneille ennen kaikkea itsesi takia.

    3. Tee liikkeet ja valitse painot oman suorituskyvyn mukaan. Älä seuraa mitä vieruskaveri tekee, tee liikkeet oman kuntotasosi mukaan

    4. Tunneilla saa ja pitää antaa ohjaajalle palautetta, mutta anna se vasta tunnin jälkeen. Palautteiden antaminen on suotavaa, koska se auttaa myös meitä ohjaajia kehittämään tunteja.

    5. Ota tunnista kaikki irti, pilke silmäkulmassa