OHJATUT TUNNIT

_DSC1236

Gymppikunnon kahvakuulatunnit perustuvat IKSA- Internationalin luomaan GiryaFunck- ryhmäliikuntakonseptiin. GiryaFunck- yhdistää erilaisia harjoitteita monipuoliseksi kokonaisuudeksi, kehittäen kestävyyttä, voimaa, tasapainoa ja lihaskoordinaatiota. Kahvakuulailu polttaa taatusti kaloreita ja haastavuusasteen pystyy vaikuttamaan itse valitsemalla eri painoisia kuulia.

Cross Training -tunnit harjoittavat taitoa, voimaa ja kestävyyttä. Tavoitteena on parantaa kokonaisvaltaista suorituskykyä ja siksi CT-tunnit pitävätkin sisällään monipuolisia ja vaihtelevia liikkeitä. Erkinkadun Cross Training-salilla välineitä löytyy levypainoista, tankoihin, köysiin, käsipainoihin, voimapyöriin, renkaisiin, hyppynaruihin ja soutulaitteisiin.

 

KAHVAKUULA BALANCE

Pitää sisällään runsaasti liikkeitä, jotka parantavat kehon hallintaa, koordinaatiota ja tasapainoa. BALANCE kehittää erityisesti keskivartalon lihaksia ja hallintaa sekä notkeutta ja voimaa pitkillä liikeradoilla.

KAHVAKUULA BOOTCAMP


Bootcamp on harjoittelukokonaisuus, joka pitää sisällään sykkeen kohotuksia ja tasaisempaa menoa, sekä venyttelyä ja liikkuvuusharjoitteita. Kaikenkattava toiminnallinen harjoittelukokonaisuus, joka puskee hien pintaan ja kehittää tasapuolisesti kaikkia fyysisiä ominaisuuksia.

KK- BOOTCAMP KESKIVIIKKOISIN KLO 18.00-19.00

KAHVAKUULA HIIT

HIIT_SLIDE

Intervalli-tyyppinen harjoitus, jossa tehdään kovalla sykkeellä kuulalla ja omankehonpainolla kiertoharjoitus. Tunnin alussa lämmitellään ja avataan kroppaa auki. 45 min ajasta varsinainen HIIT-osuus kestää n. 20 min. Tässä harjoituksessa syke pysyy korkealla koko harjoituksen ajan. Tehokas koko vartaloa kehittävä harjoitus, joka on hyväksi myös kestävyyskunnon kehittämiseksi.

KK-HIIT TORSTAISIN KLO 18.00-18.45

KAHVAKUULA STARTTI

Kuulatstartti

Kahvakuula Startti keskittyy kahvakuulaamisen perustekniikoihin. Sopii erityisesti vasta-alkajille ja kuulailusta innostuneille.

CROSS TRAINING

CrossTraining perustuu toiminnalliseen harjoitteluun, jossa välineiden ja oman kehon käyttäminen kehittää useita eri lihasryhmiä samanaikaisesti. Treeni perustuu kiertoharjoitteluun, jossa joka viikko ohjelma vaihtelee hieman, näin ollen CrossTraining tunneilla ei tule koskaan tylsää ja aina löytyy uusia keinoja haastaa itsensä. 

CROSS TRAINING (VOIMA)

Tällä tunnilla edetään rauhallisesti, omien voimien ja tason mukaan. Tempo on selkeästi rauhallisempi kuin kestävyystunnilla, mutta hikipisaroilta saat tälläkin tunnilla vuodattaa.

CT-VOIMA MAANANTAISIN KLO 18.00-19.00

CROSS TRAINING (KESTÄVYYS)

Nopeatempoisempi tunti, jossa tyypillisesti tehdään päivän ohjelma kiertoharjoitteluna. Liikkeet ja välineet vaihtelevat. Tällä tunnilla soudetaan, kyykätään, kuulaillaan, tehdään omankehonpainolla, hypitään narulla… mitä nyt vetäjän päähän milläkin tunnilla juolahtaa mieleen teettää. Tunnit vaihtelevat ja kuukauden sisällä ei ole kahta samanlaista tuntia. Tuntien rakenne myös vaihtelee osanottajien mukaan, mutta pääpaino on suorittaa kevyehköllä kuormalla yli 10 toistoa ja siirrytään liikkeestä toiseen. Kellon kanssa täällä ei kilpailla, mutta omia rajoja saat silti koetella…

CT-KESTÄVYYS PERJANTAISIN KLO 18.00-19.00

CROSS TRAINING (STARTTI)

Cross Training Startti -tunnit keskittyvät perusteisiin ja soveltuvat CT:stä kiinnostuneille aloittelijoille.